FAQ
Q & A – Spørgsmål og Svar.
Spørgsmål: Hvordan tilslutter jeg min telefon?
Svar: Hvordan du tilslutter din telefon, kommer an på hvilken type installation du har.
- Hvis du har en stikdåse i din bolig med både telefoni og data tilslutter du din telefon til telefoni stikket.
- Hvis du har en grå Provobis boks skal du tilslutte denne til din internet forbindelse med et kabel i porten hvor der står 1. Herefter tilslutter du din telefon til Provobis boksen hvor der står TEL.
- Hvis du har et sort HomePNA modem tilslutter du din telefon til modemet hvor der står Phone.
Spørgsmål: Kan jeg viderestille min telefon?
Svar: Ja. for at viderestille din telefon ringer du blot *21* efterfulgt af det telefonnummer du vil viderestille dine opkald til.
Spørgsmål: Hvordan slår jeg viderestilling fra?
Svar: For at slå viderestilling fra igen ringer du #21#.
Spørgsmål: hvordan aktivere jeg telefonsvaren?
Svar: Hvis din telefonsvare er deaktiveret, kan du aktivere den ved at ringe *80*.
Spørgsmål: hvordan aflytter jeg min telefonsvare?
Svar: For at aflytte din telefonsvare skal du ringe 9999
Spørgsmål: hvordan deaktivere jeg telefonsvaren?
Svar: Hvis din telefonsvare er aktiveret, kan du deaktivere den ved at ringe #80#